11.25.2010

JOM LE JOIN KURUS SAME2... YUKKKK

Hi! kekawan sekelian... yang masih dalam dilema.... usah kabut2... rilex.... yang masih mencari produk untuk slim.... meh join saya dengan jusmate.... berminat sila hubungi saya, 013-6288811... saya akan menjawab panggilan anda secepat mungkin... proses penghantaran 3 hari je... dan percuma... apa yang perlu anda lakukan... daftar sebagai ahli dengan RM450 (3 brg produk Dr. Rozmey)... dan anda bolehlah berkerjaya dengan DDR... key...

Gini....mmmm sebut pasal slim, nak kurus... aku sendiri pun nak gak... ni terutama kat punggung... dah kahwin2 ni kita org pompuan yang berkaliber untuk membesar terencat dan cacat bahagian punggung dan perut... betul tak? ada lak tu...kat peha... aduhhhzzz nak pakai jeans levis' pun payah! xxxxxoxxxxoo####
bengang pun ada... ha itu aku dengar dari banyak pihak dan ramai yang mengadu...apa nak uat... aku cuba dah bagi cam2 pandangan... dan aku ni bukan le pakar... ha kalau nak tanya gi le tanya Doktor Rozmey ke... Doktor pakar sakit puan, Dr yang boleh consult le.....

Ha ni pengalaman kawan aku..kesian pun kesian... tapi jadi teladan gak kat kita! hat lelaki si suami udah2le... kondem bini je.... mentang2 badan tak naik... iijhhhhssssh... susah le....

Nini ni bukan le lawa pun agak2 comelle....... bukan le kurus pun... tapi dari dulu2... uuuhh akibat makan pil  perancang le badannya naik mendadak.. nak turun payah... dah 8 tahun Nini makan....last... stop le... katanya hubby dia suruh guna kondom... hishhhh orang lelaki mana nak katanya best.. tak ori.. yele tak tahu pompuan yang menangung! kang terberanak sa lagi kang... mano nak cari uit!!... ahahakzz... lepas tu Nini cuba berdiet.. ...gak2 badannya masa tu beratnya kira2 hampir2 nak 63... ha korang bayangkan..... mana tak berat.....! (tinggi dia gak2 cam aku le), hubby timbang2 berat Nini, nengok2 mak ko meletup! bini dia gemuknya.... patut le dia pegang2 cam berketul2 muscle lemak... uuhhhzzzz... last2 Nini frust le.... tambah2 cik abang dah pandai bersms.... dah pandai bersyg2 kat luar.. lagi naik berang le..

Nini antar sms kat aku... apa yang patut dia uat....

Last but not least... aku suruh dia cari ubat diet.... baru tenang hatinya..... so apa yg dibuat... dia gi li ubat diet kat klinik2 le ubat DURAMINE... ha tu le namaenya kalau aku tak salah eja.... makan dia, dalam beberapa bulan, gila bangat tu.. ku tengok dia slim giler.... leh le pakai lawa2 sikit.... pakai baju mula2 saiz L je... ni dah leh dah S uuhhuukkkzzz suke gak aku nengok... hihhhsss cam nak gak aku makan pil tu tapi takut!!!! sayang tapi sayang,..... tak lama.... dah makan dah slim... dah stop... ha sekarang naik balik.... elok2 jadik 50kg.... last2 dalam tahun ni gak dia naik ke 57 setengah.... kesian kan....

Nilah kita orang pompuan.... susah kan... ada dapat badan dah lawa okele... yang tak naik2 badan tu,.... ha baguslah... cam kita semua yang naik badan... hormon terlebih.... aduhhhhh sayang... nak pakai baju lawa pun tak leh... nak pakai baju kecik saiz s cam balut nangka... uuuhhhzzzz susah betul.... kang pakai baju besar... dah tentunya saiz sendiri... mesti malukan... sebab kena pandang dan kena sindir.. lebih2 lagi kat hubby dan anak2 yang selalu perhatikan kita sentiasa... uuhhhzzzz

Kadang2 aku .nengok... le... bila pompuan hat yang bobok tu bershopping... li baju besar sakan... si promoter tu tau le muda, slim nyelim... jgn le pandang meke ni yang hat tembam tu beli baju.... kesian aku nengok.... cam alien lak meke kan... uuuuhhh!

Sambung lik, key...

Nini akhirnya aku syorkan minum jusmate5... mmmm alhamdullillah baru 3 kotak minum dan turun dah.... atleast berat dah jadi 52 dari 60... key le tuuuu... dia nak turun lagi... ha turun le Nini... asalkan ko sihat udah le......

Tapi lain lak kes ke 2 ni...., dia ni berat asal 48, dah ada anak dah.... sekarang ni berat tak stabil... makan sikit naik mendadak... adeleh mencecah ke 57, baru2 ni dia call aku... tanya le sejak makan jusmate badan tak turun2 pun... makin naik... baru2 ni dari 53 ni elok2 nak stabil berat ke 45... last2 sampai 57... aduhzzz bingung aku,.... itu aku kena call le Doktor mintak dan tanya dia ngapa... sabar ye dik.... nanti kak call u....

uuuhhh penat sikit dah ni.... aku rasa setakat ini je.... nanti kita sambung lagi key!!!

No comments: