12.30.2010

Macam-macam kaedah nak kurus.... tapi kita uat tak tahu... ngape ek?

Macam-macam kaedah atau cara nak kurus. Tapi kita pikirlak… kita ni ade ke inisiatif untuk lakukan itu semua! Takkan… oooo ade nyek! Entahlah… aku nengok meke ni kalau cakap sal kurus… memang excited! Tapi bila suruh kuruskan badan ngan cara-cara yang gak2 kritikal tahap dewa tu, semua lari! Heeeehhhee aku pun lari… dah lah kena makan produk meke, last2 kenalak berlapar…. Dah tentu orang negeri kata, GILO KO PO? Heeheeehahahah!!!! beli produk mahal… tapi kena diet lagi! Susahlah, kak!


Adapun meke kata kat aku baru2 ni… “kak oi! Saya beli produk mahal ngan kak lepas tu kak suruh saya diet gile2 makau, kak ingat saya ni ape? Ngapa produk akak mahal tu tak leh ciptakan sekali gus! Bazir duit saya lah!” urghhh kadang2 kalau ingat balik, bengang gak…. Yele bukan aku ciptakan produk tu….manae le aku tahu! Kalau aku ciptakan produk slim… hehehehe….. kalau aku, aku cari le yang makan2 jap terus kurus! Lepas tu kita control sendiri leh kalau betul2 nak kurus… tak yah lah makan bertahun2 produk tu mengayakan owner dia… kita ni sales marketing tak kaya2 pun! Ada aku dengar lagi orang2 yang join ngan satu produk ni dari 2003 lagi baru lah tahun ni masuk suratkhabar, kata leh gi umrah lah, leh beli umah, kete, beli ape2 lagi le! Yeleh korang kiralah berapa banyak dah pehabih duit meke kan, baru nak kayo! Itu pun kalau ada yang keje sendiri dah lamo dah poi mokah tu! Dah lamo dah boli keto, boli umah…hahhahahakz….
Ha ni ada sedikit yang aku amik dari blog yang aku minat baca dan minat ikuti! Dia ni memang bagus dan tak susah kan orang, bergantung ko nak atau tak na!!!. Nak ikut atau tak nak! Ha, cuba amik blog ni http://www.taknakgemuk.com

Cuba dan korang baca serta pahami betul2…. Key!! lepas tu baru korang komen kat aku… member aku dah 6 orang ni yang dah turun.. alhamdullillah…. Suka gak meke… ada yang dah stat pakai baju kebaya ko!

No comments: