12.30.2010

KESIAN... kesian!!! sampai ugut2!!!!

Ehem… kali ini aku tak citer le pasal makanan ke, kalori ke… diet ke… stop leh jap… aku nak ngumpat ni… tak leh tension tapi kadang2 aku rasa kelakar…. Yele kisah uda dan dara, kisah andartu yang kadang2 membencikan aku dan kadang2 membuatkan aku kesian… oke aku gi citer pasal member2 aku ni dulu…


Ni gini… berlaku akan hal ni kat sekitar kawasan dan sewaktu ngannya…M okleh, adeleh sorang mamat yang aku kenal ni…. bukannya ape sangat meke ni sepasang kekasih giler2 leh… cintan tahap dewa, turun kete naik kete… makan sepinggan, keje sama2, alahai cam romeo terlebih dan Juliet desperado lah… yele… mana tak nye… pompuan tu dah tua kerepot… memmmm tak leh tua cam aku ni… tapi aku dah berlaki dan ada own family… ni… yang single dan dah nak masuk tahap andartu… ahakz… sorry kalau bagi meke yang tak kawin lagi…. Aku citer je… meke ni intim gegila, pagi2 makan berdua, tengahari makan sama, petang malam… ahhhak ibarat cam sepasang belangkas yang terbungkang dalam ‘dunia’ sendiri… orang sekeliling dah tak Nampak… lama gak meke bercintan monyet tu… yele tapi si mamat ni poyo, dia mula2 ayat je minah ni sebab kesian kat minah yang tak laku2 ni… mmm bukan lah ape sangat, nak ikutkan minah ni ada upe le, cutting tu ada le… cume umur je terlajak… entah lah memilih atau dah ehem… hihhhhsss tak baik kan… but anyway… meke ni memang sejoli walaupun aku nengok budak mamat ni muda sangat…. Kurang 5 tahun dari usia si minah ni… minah ni memang le lawa cikit tapi kalau korang mula cakap ngan dia, terabur… dia punya sora ala2 merdu lagi burung murai batu aku tu…. Pagi2 bersuara memang nyaring tapi ada pitching… yang ni aduh… sakit gak telinga aku…. Ahha mungkin tu sebabnya tak de bf sampai sekarang kot!

Okey, berbalik semula alkisah meke ni…. si mamat ni poyos sesangat.. upe gak2 cam shahir af tu le… tapi yele… dah ada upe pandai le main kan orang… pehabih semua gadis2 kepingan kota desa ceruk rantau buru kat mamat ni… mmmm konon2 mamat ni hensem le… tapi tak leh aku nengok, cam biasa je.. mungkin dia sendiri yang perasan…. Okey… mamat ni suka gak mintak2 itu ini kat minah tu, aku rasa dah banyak dah pehabih harta mende xxxx, mmm mane le tau! Kot kat mamat ni.. eheheh jangan ingat aku ni seleweng otak… aku ni manusia, ehehh korang pun manusiakan… cuba korang piker… berdua siang malam takkan leh control… ahahakz…. Anyway….

One day….dipendekkan citer, Mamat ni gusar betul…. Sebab pe dapat sms ugutan yang bukan2… poning kepalo dia…. Padan gak muka dia… tapi aku kesian gak sebab yelah sape le makhluk kejam terhangat yang sanggup ugut2 tu….

Nak tak nak mamat ni mintak tolong ngan aku cari sesapa ada member kenal kat celcom… tracekan untuk dia… ahahak tapi aku cakap le cam2 katakan itu dan ini… last…. Dah di trace nak jadik citer, upe2nya exgf dia yang buat… minah tu leh… ahahakzzzzz padan muka mamat ni… dah di cekik giler2 minah ni, di lepaskan dan last2 kena ugut gabrah ko! Padan muka dia!

Mmm patutle aku nengok dah dua bulan mamat minah poyos belangkas tak belengkar lagi…. Tak de gurau senda dan senyum manis, tak de lagi bekalan mamat ni dieksport..tak de transport port2 same2, upe2 nya dah perang!... mmm perang manja tapi mahu! Kelakar!
Aku tak khabak le kat mamat ni, sape yang ugut… biar dia cari sendiri…. tapi mamat ni dapat tahu dari seseorang rakannya… ahahak cuba korang pikirkan sanggup tak korang uat cam tu.. nak kat bf korang semula tapi main ugut2… bodoh betul kan… tak le… aku rasa minah ni kegersangan tule sebabnya tak de pilihan kebas je mana ada depan mata, anak ikan pun anak ikan le… janji bagi hasil… ahakzzzz!

Selamat semua!!!

No comments: